POTRERO CHICO

Escapada Gener 2022 en aquesta regió al Nord de Mèxic molt a prop de la frontera amb Estats Units. La ciutat de referència on vam aterrar es MONTERREY, i segurament cal fer un transfer a CIUDAD DE MEXICO previ. Actualment en expansió econòmica tot i estar en una zona semi-desertica , això si envoltats de muntanyes.

La zona d’escalada de POTRERO CHICO la trobem al Nord de MONTERREY en una hora en cotxe ( nosaltres vam llogar un a l’aeroport ). Durant el dia hi ha molt trànsit rodat de camions i cotxes i s’avança lentament amb força contaminació.

ALLOTJAMENT hi han CAMPING frequentats per grups de gent jove i dins de la zona d’escalada hi han varies CASES que ofereixen més tranquil.litat ( tot depenent el que busquem ). Nosaltres vam estar molt bé a casa del JULIO ” EL ENCINAR DE ASIS “ molt recomanable , tant per la seva hospitalitat , estima als animals i a més és un artesà que treballa molt bé l’acer i els ganivets

Els mesos bons serien els d’hivern ( novembre fins febrer ) al març ja fa molta calor . La ESCALADA practicament està equipada amb parabolts i en alguna via cal dur alguns friends . Nosaltres ens vam guiar amb el llibre : GUIA ESCALADA EN MEXICO d’Oriol Anglada tot i que hi ha una guia actualitzada de la zona de Frank Madden :

Cal dur bona protecció solar , força aigua i anar rodat amb els ràpels ja que gairebé totes les vies es baixen així. És fàcil veure moltes cordades rapelant de nit i cal parar compte ja que molts accidents en aquesta zona han sigut rapelant.

Nosaltres vam fer un parell de dies de descans ( alguns ) i vam aprofitar per visitar centre de Monterrey i per pujar a peu el cim del TORO : https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/ascension-al-toro-falso-potrero-chico-93065816

Més videos:

One thought on “POTRERO CHICO

1. Que increíble pareja Julio y Carla. Son una gente encantadora que marcaron nuestra estancia en Potrero, y que nos hicieron sentirnos en casa. Además, su amor por los animales y la naturaleza los hace más grande si cabe. Gracias Julio y Carla.